top of page
FAQ
Vragen die zo kunnen beantwoorden
-
Ontvang ik eerst een offerte?Ja, wij sturen u altijd vooraf vrijblijvend een offerte met een geldigheidsduur van 12 maanden, tenzij anders vermeld.
-
Wanneer is mijn opdracht definitief?Uw opdracht is definitief zodra u onze offerte schriftelijk of elektronisch heeft bevestigd. Mondelinge afspraken worden pas bindend na schriftelijke bevestiging.
-
Kan ik mijn opdracht wijzigen of annuleren?Wijzigingen kunnen in overleg worden doorgevoerd. Annulering is mogelijk, maar kan kosten met zich meebrengen afhankelijk van de voortgang van de werkzaamheden.
-
Hoe kan ik een dienst aanvragen bij Lights4You?U kunt een aanvraag indienen via ons contactformulier, per e-mail of telefonisch. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op voor een offerte of kennismakingsgesprek.
-
Hoe wordt de prijs van de dienst bepaald?Wij hanteren een afgesproken totaalprijs of richtprijs. Bij overschrijding van meer dan 10% informeren wij u tijdig, en kunt u eventueel de opdracht gedeeltelijk annuleren.
-
Wat gebeurt er als Lights4You niet op tijd kan leveren?Bij vertraging nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Indien sprake is van overmacht (zoals slecht weer of leveringsproblemen), worden de verplichtingen opgeschort.
-
Welke garanties biedt Lights4You?Wij leveren onze diensten volgens de eisen van goed vakmanschap en zetten ons maximaal in om het afgesproken resultaat te behalen. Er geldt een inspanningsverplichting, geen resultaatsverplichting.
-
Hoe gaat Lights4You om met mijn persoonsgegevens?Uw gegevens worden verwerkt volgens onze privacyverklaring en alleen gebruikt om onze diensten correct uit te voeren.
-
Kan ik mijn persoonsgegevens laten aanpassen of verwijderen?Ja, u kunt een verzoek indienen via lights4you1@gmail.com. Wij reageren binnen twee weken.
-
Gebruikt Lights4You cookies?Ja, wij gebruiken cookies om de werking van onze website te optimaliseren en u beter van dienst te kunnen zijn. U kunt cookies altijd aanpassen via uw browserinstellingen.
-
Wat gebeurt er bij een datalek?Bij constatering van een datalek registreren wij dit direct en ondernemen we actie volgens de wet. Indien nodig wordt melding gedaan bij de Autoriteit Persoonsgegevens.
-
Welke rechter is bevoegd bij een geschil?Bij geschillen is de rechtbank in 's-Hertogenbosch bevoegd, tenzij de wet anders voorschrijft.
bottom of page