top of page

FAQ

Vragen die zo kunnen beantwoorden

  • Ontvang ik eerst een offerte?
    Ja, wij sturen u altijd vooraf vrijblijvend een offerte met een geldigheidsduur van 12 maanden, tenzij anders vermeld.
  • Wanneer is mijn opdracht definitief?
    Uw opdracht is definitief zodra u onze offerte schriftelijk of elektronisch heeft bevestigd. Mondelinge afspraken worden pas bindend na schriftelijke bevestiging.
  • Kan ik mijn opdracht wijzigen of annuleren?
    Wijzigingen kunnen in overleg worden doorgevoerd. Annulering is mogelijk, maar kan kosten met zich meebrengen afhankelijk van de voortgang van de werkzaamheden.
  • Hoe kan ik een dienst aanvragen bij Lights4You?
    U kunt een aanvraag indienen via ons contactformulier, per e-mail of telefonisch. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op voor een offerte of kennismakingsgesprek.
  • Hoe wordt de prijs van de dienst bepaald?
    Wij hanteren een afgesproken totaalprijs of richtprijs. Bij overschrijding van meer dan 10% informeren wij u tijdig, en kunt u eventueel de opdracht gedeeltelijk annuleren.
  • Wat gebeurt er als Lights4You niet op tijd kan leveren?
    Bij vertraging nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Indien sprake is van overmacht (zoals slecht weer of leveringsproblemen), worden de verplichtingen opgeschort.
  • Welke garanties biedt Lights4You?
    Wij leveren onze diensten volgens de eisen van goed vakmanschap en zetten ons maximaal in om het afgesproken resultaat te behalen. Er geldt een inspanningsverplichting, geen resultaatsverplichting.
  • Hoe gaat Lights4You om met mijn persoonsgegevens?
    Uw gegevens worden verwerkt volgens onze privacyverklaring en alleen gebruikt om onze diensten correct uit te voeren.
  • Kan ik mijn persoonsgegevens laten aanpassen of verwijderen?
    Ja, u kunt een verzoek indienen via lights4you1@gmail.com. Wij reageren binnen twee weken.
  • Gebruikt Lights4You cookies?
    Ja, wij gebruiken cookies om de werking van onze website te optimaliseren en u beter van dienst te kunnen zijn. U kunt cookies altijd aanpassen via uw browserinstellingen.
  • Wat gebeurt er bij een datalek?
    Bij constatering van een datalek registreren wij dit direct en ondernemen we actie volgens de wet. Indien nodig wordt melding gedaan bij de Autoriteit Persoonsgegevens.
  • Welke rechter is bevoegd bij een geschil?
    Bij geschillen is de rechtbank in 's-Hertogenbosch bevoegd, tenzij de wet anders voorschrijft.
bottom of page